Voor hun werkplekleren brachten de leerlingen van 4 Maatschappij en Welzijn een bezoek aan het woonzorgcentrum. Samen met de bewegingscoach gingen ze aan de slag met de oudere zorgvragers. Er kwamen verschillende activiteiten aan bod: dansen, met de bal gooien, zingen en yoga. Er werd veel gelachen en de leerlingen maakten tijd voor een gezellig babbeltje. Het was een leerrijke ervaring die hen extra inzicht gaf in de leefwereld van de zorgvragers!






