De jaarlijkse Soda-uitreiking!

Vrijdag was het zover: onze hardwerkende leerlingen werden officieel in de bloemetjes gezet tijdens de uitreiking van de SODA-attesten! ๐ŸŽ“โœจ

SODA staat voor Stiptheid, Orde, Discipline en Attitude โ€” vier ijzersterke eigenschappen die deze toppers het voorbije jaar hebben getoond. Als beloning mochten ze niet alleen hun welverdiende attest in ontvangst nemen, maar werden ze ook verwend met een rijkelijk gevulde goodiebag. ๐Ÿ›๏ธ

Om het feest compleet te maken, kregen we een waanzinnige opvoering van Twinsthenics. Zij lieten een stevig staaltje spierbeheersing zien… Over discipline gesproken! ๐Ÿ’ช๐Ÿ”ฅ

Onze oprechte dank gaat uit naar onze sponsor Albert Heijn Zottegem voor het gulle gebaar. Dankzij jullie zaten de goodiebags boordevol lekkere snacks en drankjes! ๐Ÿ๐Ÿฅค

Proficiat aan alle SODA-leerlingen, jullie hebben dit meer dan verdiend! ๐Ÿ‘