aanvraag tot inschrijven.

Volgens het inschrijvingsdecreet dat dit schooljaar van toepassing is, werken wij met een voorinschrijvingsperiode. Wij maken geen gebruik van de aanmeldingsprocedure en schrijven alle leerlingen in voor 1A (KAZ-klas) en 1B (1OK!). Mensen die zich hebben ingeschreven op deze lijst zullen ook voorrang krijgen bij de effectieve inschrijvingen.

Voor het GO! zijn het realiseren van een sociale mix, het garanderen van de vrije keuze, het waarborgen van optimale leer- en ontwikkelkansen, de toegang voor elk kind tot kwaliteitsonderwijs en het vermijden van segregatie en discriminatie de centrale uitgangspunten.

Echter binnen de scholengemeenschap werd wel een maximumcapaciteit vastgelegd. Voor het eerste jaar van de eerste graad KAZ-klas ligt de maximumcapaciteit vast op 90 leerlingen, voor de oriƫntatieklas 1OK! hebben we een maximum van 48 leerlingen vooropgesteld. Concreet betekent dit dat enkel deze aantallen volgend schooljaar bij ons in het eerste jaar zullen kunnen schoollopen.

De voorinschrijvingen voor schooljaar 2024-2025 zijn momenteel lopende. Inschrijven kan online via de bijhorende link.

Aanmelden hiervoor kan via onderstaande link, steeds beide documenten invullen :

Aanmelden 1e jaar A-Stroom – document 1

Te vervolledigen document 2 – A-Stroom

Aanmelden 1e jaar B-Stroom – document 1

Te vervolledigen document 2 – B-Stroom

BELANGRIJK: identiteitskaart meebrengen als je je wenst in te schrijven.

Meer info.